خرید ملک در یونان

با اخذ ویزای سرمایه گذاری میتوانید جهت اخذ اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا و مهاجرت به اسپانیا با خرید ملک اقدام نمایید. اگر قصد دارید حق شهروندی این کشور را دریافت کنید باید از پاسپورت اول خود صرف نظر کنید زیرا در اسپانیا پاسپورت دوم به شخصی اعطا نمی گردد. با خرید ملک در این کشور بعد از گذشت 5 سال موفق به اخذ اقامت دائم می شوید.
 
در کشور اسپانیا از دو طریق می توانید ملک خریداری کنید: 
 
باید حداقل 150,000 یورو سرمایه بابت خرید خانه و اخذ اقامت در اسپانیا داشته باشید. حداقل باید 184 روز در 1 سال را در این کشور اقامت داشته باشید و باید سالانه برای تمدید اقامت خود اقدام کنید.
 روش دیگر اقامت با خرید ملک، گلدن ویزای اسپانیا می باشد که شما میتوانید در این روش به مبلغ 500,000 یورو سرمایه گذاری کنیدیونان یکی از کشورهای فوق العاده جهت خرید آپارتمان و ملک می باشد و شما جهت خرید ملک در یونان نسبت به سایر کشورها به سرمایه کمتری نیاز دارید. جهت اخذ اقامت از طریق خرید خانه در این کشور حداقل به 250,000 تا 300,000 یورو نیاز دارید.
 
شما میتوانید ویزای گلدن یونان را اخذ کنید و به مدت 5 سال در این کشور اقامت داشته باشید. با اخذ ویزای گلدن یونان امکان زندگی در اروپا برای شما فراهم می شود. جالب است بدانید تا مادامی که در این کشور مالک خانه هستید به طور خودکار مدت اعتبار اقامت شما تمدید میگردد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.