مهاجرت از طریق فوتبال

از طریق فوتبال چطور مهاجرت کنیم؟
به طور کلی نمی توان گفت دریافت ویزای ورزشی کار آسانی است. اما برای برخی رشته ها شرایط متفاوتی در بعضی کشورهای اروپایی وجود دارد.
مثلا مهاجرت به هلند از طریق فوتبال امروزه در سنین پایه می تواند یکی از انواع مرسوم و ساده مهاجرت ورزشی در نظر گرفته شود.
یا در رده های بزرگسالان نیز میتوان گفت مهاجرت از طریق فوتبال در کشورهایی مانند بلژیک، پرتغال و هلند ساده تر از دیگر کشورها مانند اسپانیا یا ایتالیا است.
پراکندگی لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ های اروپایی نیز خود تایید کننده این امر است.
در حال حاضر بیشترین تعداد فوتبالیست های ایرانی در رده بزرگسالان که ویزای ورزشی اروپایی دریافت کرده اند، در کشورهای پرتغال و بلژیک هستند.
 
البته نمی توان به دلیل ساده تر بودن مهاجرت از طریق فوتبال در این کشورها، لیگ و سطح فوتبال آن ها را کم ارزش و پایین دانست.
مثلا در پرتغال و یا هلند با تعداد لژیونر های ایرانی، تیم هایی مانند آژاکس آمستردام و یا پورتو حضور دارند که سابقه قهرمانی و درخشش در لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان یکی از برترین رویدادهای فوتبالی دنیا دارند.
 
 اما باید قبول کرد که با توجه به برتری لیگ هایی مانند لیگ برتر انگلیس، لالیگا اسپانیا، لو شامپیونه فرانسه و یا سری آ ایتالیا، دریافت ویزای ورزشی و مهاجرت به کشورهایی مانند هلند، پرتغال و بلژیک از طریق فوتبال می تواند ساده تر بوده و مقدمه ای برای پیشرفت در تمامی سطوح باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.