مهاجرت از طریق ازدواج

به طور کلی اولین شرط برای تقاضای تابعیت یک کشور از این طریق، ثبت ازدواج است. پس از آن، اثبات توانایی مالی جهت تامین مخارج زندگی فرد مورد نظر و داشتن محل مناسب برای زندگی نیز از الزامات اخذ اقامت در هر کشور خواهد بود. اما نکته مهمی که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد، ارائه مدارک و مستنداتی مبنی بر واقعی بودن ازدواج نیز از جمله شروط بسیار مهمی است که مقامات مربوطه با دقت ویژه ای به بررسی آن می پردازند و در صورت مشاهده جزئیاتی مبنی بر صوری بودن ازدواج، مسئله اقامت منتفی می شود. پس از طی مراحل و موارد فوق، متقاضی می تواند با اثبات پذیرش فرهنگ کشور مورد نظر و فراگیری زبان، نسبت به دریافت اقامت دائم و اخذ پاسپورت اقدام نماید.
 
بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق ازدواج کدامند؟
در این بخش برخی کشورها که اصطلاحأ بهترین کشور برای مهاجرت از طریق ازدواج هستند و پروسه راحت تری برای اخذ اقامت از این طریق دارند را معرفی خواهیم کرد:
 
ازدواج در اوکراین
یکی از بهترین کشورها برای اخذ تابعیت از راه ازدواج، اکراین است. چراکه پروسه اخذ شهروندی در این کشور بسیار سریع بوده و زمان لازم برای ثبت ازدواج و تقاضای اقامت تنها یک ماه به طول می انجامد. ضمن اینکه تنها با دو سال اقامت پیوسته در این کشور می توانید تابعیت از طریق ازدواج این کشور را دریافت کنید. مدارک مورد نیاز نیز شامل؛ پاسپورت خارجی، گواهی تولد، عدم سابقه کیفری و اسناد مربوط به ازدواج و تأهل شما می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.